Pääkirjoitus: JYY systematisoi, kehittää brändejä – ja pyrkii lisäämään ymmärrettävää viestintää
Kirjoittaja on Jylkkärin päätoimittaja.
28.9.2021
Kirjoittaja on Jylkkärin päätoimittaja.
28.9.2021
Loka-marraskuun 2021 vaihteessa järjestettävien edustajistovaalien näkyvyyttä yritetään kasvattaa provosoivalla viestinnällä. Markkinointi ja kampanjointi ei kuitenkaan tavoita kaikkia.
28.9.2021
Monelle edustajistovaalit tuovat mieleen vain äänestysnumerot ja kampanjoinnin. Edaattoreilla on paljon valtaa opiskelijoiden arkeen vaikuttavissa asioissa.
10.9.2021
Kirjoittaja on Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnan hallituksen viestintä- ja yritysyhteistyövastaava.
2.9.2021
16.10.2017
19.11.2015
5.11.2015